مشتریان سامانه ترنج

در زیر میتوانید لیست برخی از مشتریان سامانه تنظیم برنامه هفتگی دانشگاهی ترنج و نظر هر یک نسبت به این سامانه را مشاهده نمایید:

kh7

آقای سبزه علی(دانشگاه پیام نور اصفهان)

محصول شما مشکلات بسیار جدی مثل همزمانی، صرفه جویی در کلاس و تداخل را حل کرده است و باعث رضایت اساتید و دانشجویان شده است

kh6

 آقای دروشی(دانشگاه معارف قرآن و عترت)

اگر از من بخواهند ترنج را در یک جمله تعریف کنم، به شما خواهم گفت “نرم افزار هوشمند برنامه ریزی هفتگی که میتواند روند برنامه ریزی شما را متحول کند”

kh5

 خانم اختردانش(دانشگاه اصفهان)

در طی این سال ها که از ترنج استفاده کرده ام بسیاری از مشکلاتم حل شده است. افراد تیم پشتیبانی ترنج را همیشه در کنار خودم حس کرده ام

kh4

 آقای مهندس ساداتی(دانشگاه اصفهان)

به نظر بنده ترنج به معنای واقعی کلمه همزمان هم کارایی و هم اثربخشی داشته است و نهایتا منجر بهره وری شده است

kh3

 آقای خسروی(دانشگاه اصفهان)

اجرا و به کارگیری هر برنامه ای باعث ایجاد استرس در کاربر می شود ولی پشتیبانی خوب تیم پشتیبانی ترنج باعث برطرف شدن این تنش شده است

kh2

 آقای رستگار(دانشگاه اصفهان)

در ابتدای اجرا کمی استرس داشتم چون کار آموزش دانشگاه جوری است که فرصت اشتباه نداریم و روز قبل از انتخاب واحد باید هر چیزی درست و صحیح سر جایش قرار گیرد

kh1

 خانم عنبرزاده(دانشگاه اصفهان)

ترنج برای کارشناسانی که از محدودیت اساتید و تلاقی دروس و مشکل کمبود فضای خالی رنج می برند و جابجایی های بسیار زیاد همراه با خطا و استفاده از ابزار مداد و پاک کن آن ها را کلافه کرده است، انتخاب بسیار مناسبی است.

blank-profile-picture-973460_640

 خانم شهباز(دانشگاه پیام نور شهرکرد)

با برنامه های مشابه ترنج کار کرده ام ولی هوشمندی و خبره گی ترنج بی نظیر است

blank-profile-picture-973460_640

خانم قاسمی(دانشگاه اصفهان)

در مجموع هر تغییر و تحولی در هر سازمانی برای پرسنل سخت است و این ماهیت تغییر است و نه به علت نامناسب بودن برنامه. پشتیبانی و سیستم پیام رسانی تعبیه شده در ترنج را دوست دارم.

blank-profile-picture-973460_640

 خانم بهالو(دانشگاه اصفهان)

قبلا کمبود کلاس باعث اخلال در کار من شده بود ولی ترنج توانست آن را مرتفع کند

blank-profile-picture-973460_640

خانم مرتضوی(دانشگاه اصفهان)

پشتیبانی خوب و سریع انجام شده است.

در هنگام اجرای ترنج فکر میکردم خروجی خراب شود و دانشجویان اعتراض کنند ولی خوشبختانه این اتفاق نیفتاد. بچه های پشتیبانی برخورد بسیار خوبی با من داشته اند.

آقای دکتر منجمی(دانشگاه اصفهان)

به نظر بنده ترنج نرم افزار خوبی است

MP_mahmoudieh[5545173]

آقای دکتر محمودیه(دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان))

استفاده از ابزار هوشمند ، امروزه به یک الزام تبدیل شده است . ترنج یک برنامه تولید شده ایرانی است که از دل یک شرکت دانش بنیان بیرون امده است . تجربه کار با این تیم خلاق برای من دلپذیر است .

 IMG_20160221_101455

آقای مهندس ساوج(دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان))

ترنج یعنی یک نوع سیستم اتوماسیون اداری که استفاده از آن باعث صرفه جویی در وقت کارشناسان برنامه ریزی و منابع دانشگاه می شود . این برنامه را به کارشناسانه برنامه ریزی که قصد دارند در زمانشان صرفه جویی شود و کنترل ها را دستی انجام ندهند پیشنهاد میکنم .