داستان ما

داستان ترنج

اولین نسخه سامانه تنظیم برنامه هفتگی دانشگاه در سال ۸۶ در قالب یک سامانه ویندوزی طراحی گردید و در دانشگاههای مختلفی تست شد. بعد از آن اولین نسخه وب سامانه با ASP2 و تکنولوژی Ajax در سال ۸۸ در دانشگاه آزاد جامع خوراسگان نصب و راه اندازی گردید. و این شرکت بر حسب سفارش دانشگاههای مختلف اقدام به اصلاحات و توسعه سامانه تا سال ۹۲ نمود که مهمترین آن اصلاح هسته هوشمند سامانه بر حسب نیاز دانشگاههای پیام نور ودانشگاههای غیرانتفاعی بود که در سال ۹۲ بعد از استقرار موفقیت آمیز سامانه ترنج در دانشکده ادبیات دانشگاه اصفهان، مقرر شد سامانه در کل دانشگاه عملیاتی گردد که با توجه به محدودیتهای نسخه قبلی شرکت را مصمم ساخت با توجه به تجارب حاصله در طی ۵ سال گذشته و تحولات تکنولوژی حاصل شده اقدام به طراحی نسخه جدید سامانه با نام تجاری ترنج نماید که در راستا توانست در سال ۹۴ به صورت موفقیت آمیزی سامانه ترنج را در کل دانشگاه اصفهان عملیاتی نماید.

سامانه ترنج(نسخه ۴) با استفاده از یک تیم منسجم با متدولوژی scrum و با تجربه ی نزدیک به ۵سال در طراحی و تولید نسخه های قبلی این سامانه، پیاده سازی شد. در این راستا دانشگاه اصفهان به عنوان مدیر محصول نقش مهمی را ایفا نمود. این دانشگاه با در اختیار گذاشتن امکانات، نیروی انسانی و تجارب خود در حوزه برنامه ریزی دانشگاهی، یک مشتری و در عین حال یک شریک تجاری مطمئن برای شرکت فناوری اطلاعات ثانیه بوده است.

پروژه ترنج بعد از حدوده ۳سال(شامل فازهای تحقیق و توسعه، امکان سنجی و برنامه نویسی) در قالب یک تیم ۵ نفره با بیش از ۱۰۰۰۰ نفر/ساعت کار و تلاش تیم توسعه، آماده اجرا در دانشگاه های مختلف گردید.

 

همکاران تجاری ما

برخی از همکاران تجاری ما که در حوزه های مختلف این پروژه ما را یاری نمودند: 

شرکت آفتابگردان (طراحی و ساخت نرم افزارهای جامع دانشگاهی آفتابگردان)

شرکت نوپرداز (طراحی و ساخت نرم افزارهای جامع دانشگاهی گلستان)

با تشکر از:

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی

صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان

شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان

مشارکت در توسعه سامانه:

همکار، دانشجوی گرامی ما را با معرفی خود به دانشگاه و مسئولین ذیربط در حوزه برنامه ریزی یاری نمایید .بیایید با کمک همدیگر در راستای ارتقاء کیفیت برنامه هفتگی بکوشیم.

در این خصوص شرکت فناوری اطلاعات ثانیه در خصوص مشارکت علمی آماده تعامل با اساتید و دانشجویان گرامی می باشد همچنین آماده عقد هر گونه تفاهمنامه تجاری جهت معرفی و استقرار این سامانه در دانشگاه های شهر خودتان می باشد در این خصوص میتوانید از این فرم  استفاده نمایید.